Zwroty i reklamacje
Zwroty
Jeśli zamówiony produkt z jakiegoś powodu nie spełni Twoich oczekiwań możesz go zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od odebrania przesyłki.
Jak zwrócić produkt?
- Pobierz i wypełnij formularz zwrotu (obowiązkowe), a następnie umieść go w przesyłce.
Formularz zwrotów - Zapakuj bezpiecznie przesyłkę i odeślij na niżej podany adres. Masz na to 14 dni od daty otrzymania zamówienia.
- Bardzo ważne! Napisz maila na hello@paperplans.pl i powiadom o wysyłce zwrotu. Wystarczy, że w wiadomości podasz numer zamówienia, datę wysyłki zwrotu oraz numer nadania przesyłki (jeśli posiadasz). Zdarza się, że jestem poza biurem, więc wtedy łatwiej mi kontrolować nadchodzącą przesyłkę, dzięki czemu unikniemy sytuacji, że nieodebrana przesyłka wróci do Ciebie.
- Zwrot środków zostanie wykonany w ciągu 1-5 dni roboczych od otrzymania przez nas przesyłki. Środki za zwrócone produkty zostaną przelane na konto, z którego zostało zrobione zamówienie.
Adres do zwrotów:
Paperplans
ul. Erazma Ciołka 13 lok.210
01-445 Warszawa
Chcesz zwrócić paczkę Paczkomatem?
Możesz również nadać do nas zwrot Paczkomatem. Napisz na maila hello@paperplans.pl i poinformuj o chęci zwrotu tym przewoźnikiem, a podeślę Ci informację, z którego Paczkomatu najwygodniej będzie mi odebrać przesyłkę.
Ważne! Paczki za pobraniem nie będą przyjmowane! Polecamy również wybrać przewoźnika, który umożliwia uzyskanie numeru do śledzenia paczki - nie odpowiadamy za zgubione przesyłki.
Zwracany produkt nie może nosić żadnych znamion użytkowania. Pamiętaj, aby zabezpieczyć przesyłkę w odpowiedni sposób, tak aby żaden produkt nie został uszkodzony podczas transportu. W tym celu najlepiej odeślij zamówienie w pudełku, w którym je otrzymałeś. Jeśli produkt zostanie uszkodzony, a po przesyłce będzie widać, że nie została odpowiednio zabezpieczona, zwrot nie zostanie uznany.
Reklamacje
Zakupiony produkt podlega reklamacji w przypadku wykrycia wady lub uszkodzenia od razu po otrzymaniu przesyłki. W momencie wykrycia wady napisz na adres hello@paperplans.pl i wyślij zdjęcia oraz dokładny opis przedstawiający wadę. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni. Przed upływem tego czasu zostaniesz poinformowany mailowo o decyzji odnośnie reklamacji.