Dodatkowe -10% na hasło DZIENMAMY. Promocja trwa do 26 maja.
Darmowa dostawa Paczkomatem/Paczką w Ruchu dla zamówień powyżej 129zł.

Szukaj

Zwroty i reklamacje

Zwroty

Jeśli zamówiony produkt z jakiegoś powodu nie spełnił Twoich oczekiwań możesz go zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od odebrania przesyłki.

Jak zwrócić produkt?

  1. Pobierz i wypełnij formularz zwrotu
    Wydrukowany formularz umieść w przesyłce zwrotnej.
    Formularz zwrotów
  2. Zapakuj bezpiecznie przesyłkę i odeślij na niżej podany adres
    Masz na to 14 dni od daty otrzymania zamówienia.
  3. Bardzo ważne! Powiadom o wysyłce zwrotu wysyłając maila z informacją
    Napisz maila na hello@paperplans.pl i powiadom o wysyłce zwrotu podając datę wysyłki zwrotnej oraz numer zamówienia. Zdarza się, że jestem poza biurem, a kurier (poczta) nie zostawia informacji o nieodebranej przesyłce.
    Wysyłając informację w mailu unikniemy sytuacji, kiedy nieodebrana przesyłka wróci do Ciebie.
  4. Zwrot środków w ciągu 1-5 dni roboczych.
    Środki za zwrócone produkty zostaną przelane na konto, z którego zostało zrobione zamówienie.


Adres do zwrotów:
Paperplans
ul. Erazma Ciołka 13 lok.210
01-445 Warszawa


Chcesz zwrócić paczkę Paczkomatem?

Możesz również nadać zwrot Paczkomatem. Napisz na maila hello@paperplans.pl i poinformuj o chęci zwrotu tym przewoźnikiem, a w informacji zwrotnej otrzymasz adres Paczkomatu, do którego możesz nadać przesyłkę.




Ważne!Paczki za pobraniem nie będą przyjmowane!
Polecamy również wybrać przewoźnika, który umożliwia uzyskanie numeru do śledzenia paczki - nie odpowiadamy za zgubione przesyłki. Zwracany produkt nie może nosić żadnych znamion użytkowania. Pamiętaj, aby zabezpieczyć przesyłkę w odpowiedni sposób, tak aby żaden produkt nie został uszkodzony podczas transportu. W tym celu najlepiej odeślij zamówienie w pudełku, w którym je otrzymałeś.


Reklamacje

Zakupiony produkt podlega reklamacji w przypadku wykrycia wady lub uszkodzenia od razu po otrzymaniu przesyłki. W momencie wykrycia wady napisz na adres hello@paperplans.pl i wyślij zdjęcia oraz dokładny opis przedstawiający wadę. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni. Przed upływem tego czasu zostaniesz poinformowany mailowo o decyzji odnośnie reklamacji.


Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Wybierz pierwszy produkt

Cena zestawu: %bundleSum%
Anuluj