W ten weekend DARMOWA DOSTAWA Paczkomatem/Paczką w Ruchu dla zamówień powyżej 79zł. Wpisz kod: SANTA

Szukaj

Zwroty i reklamacje

Jeśli zamówiony produkt z jakiegoś powodu nie spełni Twoich oczekiwań możesz go zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od odebrania przesyłki. 

Jak zwrócić produkt?

  1. Pobierz i wypełnij formularz zwrotu (obowiązkowe) i umieść go w przesyłce.
  2. Zapakuj bezpiecznie przesyłkę i odeślij na niżej podany adres.
  3. Napisz do nas maila na hello@paperplans.pl i powiadom o wysyłce zwrotu podając numer zamówienia. Jeśli posiadasz numer nadania paczki (zalecamy przesyłkę rejestrowaną) prosimy o podesłanie numeru. Zdarza się, że jesteśmy poza biurem i posiadając informację o nadchodzącym zwrocie łatwiej nam kontrolować nadchodzącą przesyłkę co przyspiesza proces zwrotu.

Adres do zwrotów Poczta/Kurier:
Paperplans 
ul. Erazma Ciołka 13 lok.210
01-445 Warszawa

FORMULARZ ZWROTÓW

Chcesz zwrócić paczkę Paczkomatem? Napisz do nas na maila hello@paperplans.pl, a podamy Ci adres Paczkomatu, z którego będziemy mogli odebrać przesyłkę.


ZWROT POCZTĄ
Chcesz nadać zwrot Pocztą? Napisz do nas na maila hello@paperplans.pl i poinformuj nas o tym i/lub wyślij numer do śledzenia przesyłki. Zdarza się, że listonosz nie zostawia nam awizo, przez co nie wiemy, że przesyłka czeka na nas na poczcie.



Ważne! Paczki za pobraniem nie będą przyjmowane! Polecamy również wybrać przewoźnika, który umożliwia uzyskanie numeru do śledzenia paczki i potwierdzenia odbioru - nie odpowiadamy za zgubione przesyłki. 


Zwracany produkt nie może nosić żadnych znamion użytkowania. Pamiętaj, aby zabezpieczyć przesyłkę (rogi planerów) w odpowiedni sposób, tak aby żaden produkt nie został uszkodzony podczas transportu. W tym celu najlepiej odeślij zamówieniu w pudełku, w którym je otrzymałeś. Jeśli produkt zostanie uszkodzony, a po przesyłce będzie widać, że nie została odpowiednio zabezpieczona, zwrot nie zostanie uznany.

Zwrot środków zostanie wykonany w ciągu 14 dni od otrzymania przez nas przesyłki na wskazane w formularzu konto. 
W przypadku zwrotu środków za transakcję dokonaną kartą płatniczą, zwrot zostanie wykonany na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej. 


    REKLAMACJE 
    Zakupiony produkt podlega reklamacji w przypadku wykrycia wady lub uszkodzenia od razu po otrzymaniu przesyłki. W momencie wykrycia wady napisz na adres hello@paperplans.pl i wyślij zdjęcia oraz dokładny opis przedstawiający wadę. Na Twój email odeślemy formularz reklamacji.
    Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni. Przed upływem tego czasu zostaniesz poinformowany mailowo o decyzji odnośnie reklamacji.  


    Koszyk

    Twój koszyk jest pusty.

    Dokonaj swoich pierwszych zakupów

    Cena zestawu: %bundleSum%
    Anuluj