ROZKWITNIJ NA WIOSNĘ! -15% z hasłem: WIOSNA15. Promocja nie łączy się z innymi rabatami. Przez cały tydzień do każdego zamówienia powyżej 199zł PLANER TYGODNIOWY SIMPLE (A4) GRATIS!

Zwroty, wymiana i reklamacje produktów

Zwroty

Jeśli zamówiony produkt z jakiegoś powodu nie spełnił Twoich oczekiwań to możesz go zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od odebrania przesyłki. Odeślij go na adres biura Paperplans (poniżej), a maksymalnie w ciągu 14 dni otrzymasz od nas zwrot należności za zwrócony produkt.

Jak w 3 prostych krokach zwrócić przesyłkę?

KROK 1
Pobierz i wydrukuj formularz zwrotu zakupionych produktów

Wydrukowany formularz wypełnij i umieść w przesyłce zwrotnej.

KROK 2
Zapakuj bezpiecznie przesyłkę i odeślij na niżej podany adres

Masz na to 14 dni od daty otrzymania zamówienia. Pamiętaj, aby bezpiecznie zapakować zwracany produkt.

KROK 3
Ważne: Wyślij maila o wysyłce zwrotu na hello@paperplans.pl

Wystarczy, że wyślesz numer zamówienia oraz datę odesłania paczki. Unikniemy wtedy sytuacji, że paczka wróci do Ciebie (czasem jestem poza biurem, a listonosz nie zawsze zostawia awizo).




Ważne! Paczki za pobraniem nie będą przyjmowane! Zwroty przyjmowane są wyłącznie drogą pocztową (poczta/kurier/paczkomat). Brak możliwości zwrotu i odbioru osobistego.

Zwracany produkt nie może nosić żadnych znamion użytkowania - musi nadawać się do ponownej sprzedaży. Pamiętaj, aby zabezpieczyć przesyłkę w odpowiedni sposób, tak aby żaden produkt nie został uszkodzony podczas transportu. W tym celu najlepiej odeślij zamówienie w pudełku, w którym je otrzymałeś.

Zwrot Pocztą/Kurierem

Adres do zwrotów:

Paperplans

ul. Powązkowska 42 lok. U5

01-797 Warszawa

Wymiana

Jeśli chcesz wymienić zakupiony produkt na inny, postępuj zgodnie z procedurą zwrotu, a następnie złóż i opłać nowe, niezależne zamówienie na wybrane produkty.

Reklamacje

Zakupiony produkt podlega reklamacji w przypadku wykrycia wady lub uszkodzenia, które nie zostało przez nas wykryte w procesie pakowania zamówienia. W momencie wykrycia wady napisz na adres hello@paperplans.pl i wyślij zdjęcia oraz dokładny opis przedstawiający wadę. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni. Przed upływem tego czasu zostaniesz poinformowany mailowo o decyzji odnośnie reklamacji.

Masz jakieś pytania? Skontaktuj się ze mną lub sprawdź czy nie ma na to pytanie odpowiedzi w sekcji FAQ - Pytania i odpowiedzi

Amet mattis vulputate enim nulla aliquet. Id porta nibh venenatis cras sed felis dictumst vestibulum rhoncus est.
[instagram-feed cols=3 imagepadding=2]
Quick links