Przejdź do treści

Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Zwroty i reklamacje

Jeśli zamówiony produkt z jakiegoś powodu nie spełnił Twoich oczekiwań to możesz go zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od odebrania przesyłki. Pamiętaj, że zwrotowi nie podlegają produkty personalizowane inicjałami.

Odeślij zwrot na adres biura Paper+Plans, a maksymalnie w ciągu 14 dni otrzymasz od nas zwrot należności za zwrócony produkt. Paczki za pobraniem nie będą przyjmowane! Brak możliwości zwrotu zamówienia internetowego w sklepie stacjonarnym - prosimy o odesłanie paczki pod wskazany adres.

ADRES DO ZWROTÓW:

Paper+Plans
Powązkowska 42/U5
01-797 Warszawa

Jak dokonać zwrotu?

01. Pobierz i wydrukuj formularz zwrotu zakupionych produktów

Wydrukowany formularz wypełnij i umieść w przesyłce zwrotnej.

* Pobierz formularz zwrotu

02. Zapakuj bezpiecznie przesyłkę i odeślij na podany adres

Masz na to 14 dni od daty otrzymania zamówienia. Pamiętaj, aby bezpiecznie zapakować zwracany produkt.

03. Wyślij maila o wysyłce zwrotu na hello@paperplans.pl

Wystarczy, że wyślesz numer zamówienia oraz datę odesłania paczki. Pozwoli nam to lepiej kontrolować zwrot.

Wymiana

Jeśli chcesz wymienić zakupiony produkt na inny, postępuj zgodnie z procedurą zwrotu, a następnie złóż i opłać nowe, niezależne zamówienie na wybrane produkty. Wymianie nie podlegają produkty personalizowane.

Reklamacje

Zakupiony produkt podlega reklamacji w przypadku wykrycia wady lub uszkodzenia, które nie zostało przez nas wykryte w procesie pakowania zamówienia. W momencie wykrycia wady napisz na adres hello@paperplans.pl i wyślij zdjęcia oraz dokładny opis przedstawiający wadę. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni. Przed upływem tego czasu zostaniesz poinformowany mailowo o decyzji odnośnie reklamacji.

Zwroty dla produktów objętych promocją „Kup X i odbierz gratis”

Jeśli Twoje zamówienie spełniło warunki promocji, w której otrzymałeś gratisowy produkt (np. poprzez przekroczenie określonej kwoty zakupu lub w ramach akcji „Kup 2 i odbierz 1 gratis”), zwrot części zamówienia może wpłynąć na spełnienie tych warunków.

Jeśli zwracane produkty sprawią, że:
✔ wartość zamówienia spadnie poniżej progu uprawniającego do gratisu lub
✔ zwrócisz część produktów z zestawu promocyjnego, np. „Kup 2 i odbierz 1 gratis”

→ wtedy jesteś zobowiązany do zwrotu gratisowego produktu razem z pozostałymi zwracanymi produktami. Jeśli gratis nie zostanie zwrócony, jego pełna wartość zostanie potrącona od kwoty zwrotu.

📌 Wyjątek – gratisy dorzucane przez nas
W przypadku, gdy dodajemy gratisowe produkty z naszej inicjatywy, a nie w ramach akcji promocyjnej (np. naklejki, produkty z outletu), klient nie ma obowiązku ich zwracania.